Verzekeringen

/Verzekeringen
Verzekeringen 2014-12-15T14:05:12+00:00

Bedrijfsmatige risico’s

Veel ondernemers willen kleine risico’s niet verzekeren, maar de grote wel. AVS Meerkerk houdt daar natuurlijk rekening mee. Toch zullen wij u als ondernemer soms adviseren om bepaalde, gevoelsmatig kleine risico’s, niet ongedekt te laten. Dit omdat wij vanuit onze praktijkervaring kunnen vertellen dat er soms grote financiële schades uit voortvloeien. Natuurlijk heeft u als ondernemer het beste zicht op de aanwezige bedrijfsrisico’s en weet u vaak uitstekend wat u wel en niet moet verzekeren. Wij helpen u graag met een zeer uitgebreid assortiment aan uitstekende en betaalbare schadeverzekeringen. Denk bijvoorbeeld aan verzekeringen voor: Inventaris en goederen, kasgeld, computers en andere elektronica, gebouwen, bedrijfsaansprakelijkheid, bedrijfsauto(s), transport, (zware) machines, milieuschade enzovoort.

AVS Meerkerk biedt u de goed mix van prijs en kwaliteit op het gebied van zakelijke verzekeringen, dankzij een uitgekiende selectie aan verzekeraars bij wie wij uitstekende voorwaarden hebben kunnen bedingen. Ook voor bijzondere risico’s en verzekeringsdekkingen hebben wij in de regel een passende oplossing beschikbaar!